2.8.11

Our dream comes true - 11. rész

Sziasztok, Drágáim!
Sajnálom, hogy olyan rég volt rész. :(( Amint már írtam nektek, apum tesójáék voltak nálunk, most meg mi jöttünk hozzájuk. Nem túl gyakran fogok tudni innen részt rakni. Napközben ilyen dolog, olyan dolog, este meg öcsémet kell elaltatnom, mert egyedül semmiképp nem alszik el. És amilyen ügyes vagyok, elalszom mellette... No de mindegy, nem rizsázok többet, itt a rész! :)
Enjoy! :))

Part XI. - Where is he?

Reggel lázasan készülődtem, holott én sem tudtam, miért izgulok ennyire. Minden kiesett a kezemből, háromszor öltöztem át, mert semmi sem tetszett igazán. A hajamnak is háromszor álltam neki, a sminkről pedig ne is beszéljünk... Ezt sajnos Angie is észrevette.

-Dora, mi van veled? Olyan vagy, mint aki élete első randijára készül!

-Milyen randi? - kérdeztem zavartan. - Senki nem megy randira. Tom csak megmutatja a környéket.

-A környéket, mi? - húzta fel a szemöldökét barátnőm. - Kivel próbálod ezt elhitetni? Mert én ezt nem veszem be.

-Tudod, mit, Angie? Megbeszéljük később. Nem akarok vitázni, mert félek, olyat mondanék, ami megtörhetné a barátságunkat. Inkább légy szíves adj egy szál cigit! - nos, igen. Csúnya szokás, de egy időben teljesen a dohányzás rabja voltam. Szerencsére ott volt Angie, és segített megszabadulni ettől a káros szenvedélytől. Ő sosem kapott rá az ilyesmire, így tartalékban nála mindig van egy dobozzal, hogy ha úgy járnék, mint most, hogy már azt sem tudom, mit csináljak idegességemben, el tudjak füstölni egy izzó végű koporsószöget.

-Tessék - adta oda Angie a cigit.  - Remélem, nem fogsz ismét rászokni! - mondta aggódó hangon.

-Angie, ne aggódj! Eddig sem szoktam vissza rá, most sem fogok - mosolyogtam rá bátorítóan.

Kimentem dohányozni, majd mikor visszamentem, előröl kezdtem mindent. Letusoltam, fogat mostam, újra felöltöztem, a hajamat és a sminkemet is sikerült rendesen megcsinálnom. Készen álltam a "környék megcsodálásához".

***
-Bill! Segíts! - kiabált öccsének Tom. - Mit vegyek fel?

-Tom! Nem vagy te olyan béna! Keress ki valamit és vedd fel!

-De most nem találok semmi jót sem! Amúgy is én nyertem a fogadást!

-Jó, megyek már - mondta unottan Bill.

Tom a szekrény előtt állt, mikor öccse megérkezett a szobájába. Az ágyon és a földön ruhahegyek hevertek, Bill nem is tudta, hová lépjen. Aztán szétnézett a ruhák között, felkapott egy sötétebb farmert a földről, egy törtfehér hosszujjút és Tomhoz dobta.

-Még valamit óhajt, Őfelsége? - kérdezte gúnyosan Bill.

-Aha, várjál - mondta Tom és beszaladt a fürdőbe felöltözni. - Na, milyen?

-Még te kérdezed, hogy milyen? Nekem kellene.

-Igazad van. Szerintem jó. Szerinted tetszeni fogok Dorának? - kérdezte izgatottan az idősebbik Kaulitz.

-Biztosan. De mit érzel iránta?

-Nem tudom, de vele akarok lenni mindenképp.

-Remélem, nem csak megfektetni akarod!

-Ez most más. Nem csak a szexre kell.

-Ne okozz neki csalódást! - figyelmeztette Bill bátyját.

-Nem fogok!

-Rendben. De most már indulj, mert elkésel! Sok szerencsét! - mondta Bill, majd megölelte Tomot.

-Köszi, Öcsi! Csá!
***

11 óra, és Tom még sehol sincs. És még hogy a nők késnek mindenhonnan?! Hihetetlen. Nem tudom, minek kellett 11 órát mondania, ha nem tud ideérni időben. Én bezzeg korán kelljek fel, legyek kész a megbeszélt időpontra, ő meg még ennyit sem képes megtenni. Eszméletlen mód felhúztam magam ezzel, nem sok hiányzott ahhoz, hogy lemondjam az egészet és inkább Jannal menjünk el sétálni. Gondolataimból egy srác ébresztett fel, amint véletlenül nekem jött, én pedig seggre estem.

-Jaj, ne haragudj! Nem figyeltem!- nyújtotta a kezét, hogy felsegítsen.

-Semmi gond. Legalább addig sem a hülye gondolataimmal foglalkozom.

-Értem. És amúgy mi jót csinál egy ilyen szép lány kint az utcán egyedül? - kérdezte kajánul mosolyogva. Kicsit megijesztett.

-Ez a szép lány rám várt - karolta át a derekam Tom. Ez meg aztán pláne, hogy megijesztett.

4 megjegyzés:

  1. Szegény Dora lassan szívrohamot kap ha ennyien megijesztik... xD de a cigizésről inkább nem mondanék semmit, mert véleményem szerint nincs még egy akkora ellensége a cigarettázásnak, mint amilyen én vagyok! xDxD Ezt már sokan mondták nekem... :$$$
    A rész persze isteni, lassan már ott tartunk, hogy mondani sem kell, mert egy merő tehetséggel van dolgunk! ^^ - még annyi hozzá fűzni valóm lenne, hogy én Bill helyében ott hagytam volna Tomot, mikor így rám parancsolt volna xDxD
    Annette remélem nem kell 2x mondani, hogy siess a folytival - ha tudsz! ;))) Ebből sosem elég! - ó, és jó szórakozást ^^

    VálaszTörlés
  2. köszönöm, hogy egy tehetségnek tartasz, de ha ennyit mondod, még a végén elhiszem... :P jó, csak vicceltem. :))) tényleg köszönöm ^^
    szegény Dora nem fog szívrohamot kapni, ne aggódj! :)) örülök, hogy tetszett a rész, én nem teljesen voltam vele megelégedve... Bill pedig vesztette a fogadást, így Tom egy hónapig ugráltathatja, ha neki úgy tetszik, ezt ne felejtsd el! :)
    igyekszem minél hamarabb hozni a folytatást, remélem, arra nem kell majd annyit várnotok, mint erre kellett... :)
    pusziim ^^

    VálaszTörlés
  3. Szia.. nagyon ügyi vagy, szupi rész lett.. A vége a legjobb, ahogy Tom megjelent, és átkarolta Dorát:D xoxo

    VálaszTörlés
  4. köszönöm^^
    majd meglátjátok, mit hoz ki ez Tomból... :)))
    pusziim^^

    VálaszTörlés